Styr din social medie strategi

Vil du skabe mere effekt, struktur og sammenhæng i din tilstedeværelse på sociale medier?
Måske har du allerede en strategi, men som trænger til en opgradering til sociale medier 2.0. Måske trænger du til at lave en ny, der spiller sammen med jeres overordnede kommunikation og forretningsmål.
Brugerne scroller hurtigt. Springer over. De glemmer, hvad de så i går. Udviklingen og adfærden på sociale medier går lynhurtigt. De virksomheder og organisationer der klarer sig bedst på sociale medier, er dem, der har en social medie strategi, som er operationel.
Det her er kurset for dig, der er interesseret i og arbejder strategisk og professionelt med sociale medier.
Med en solid strategi skaber du sammenhæng, skarphed og resultater, der kan mærkes – både på synlighed, relationer og bundlinje.
Hvad du får med dig:
- Hvordan du udvikler en strategi for sociale medier, der tager udgangspunkt i jeres mål og målgrupper
- At vælge (og fravælge) de rette platforme og prioritere din tid og indsats
- Skaber et katalog af konkrete emner til, du kan bruge på dine platforme
- At måle effekt og arbejde med KPI’er og data på en enkel måde
- Skabe et sikkert flow i det daglige arbejde med sociale medier
Format og fleksibilitet:
- Workshop: 3-5 timer
- Webinar: 1 time – kom godt i gang med din strategi
- Oplæg: 20–45 min – fx til temadag eller konference
Mulighed for tilpasning til teamdage, ledelsesfora eller som opstart på en større kommunikationssatsning.
Kurset henvender sig til:
Kommunikationskonsulenter og -chefer, SoMe-medarbejdere, marketingteams, pressechefer og andre, der arbejder med synlighed og digital kommunikation.
Praktisk:
- Varighed: afhænger af format
- Sted: fysisk hos jer, online – eller i ude i byen
- Pris: Kontakt for pris og tilpasning